Acasă / Solicitare Informaţii / SOLICITARE INFORMATII

SOLICITARE INFORMATII

Accesul liber şi neîngrădit al oricărei persoane din România la
informaţiile de interes public, definite astfel prin Legea 544/2001,
constituie unul dintre principiile fundamentale ale relaţiilor dintre
persoane şi autorităţile publice. Prin informaţie de interes public se
înţelege orice informaţie care priveşte activităţile sau rezultă din
activităţile unei autorităţi publice sau instituţii publice, indiferent
de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informaţiei.
Pentru mai multe detalii consultaţi:
    Legea 544/2001 privind accesul la informaţiile de interes public
    Normele metodologice de aplicare a Legii 544/2001

Pentru a solicita în scris informaţii de interes public cu privire la
activitatea Institutului „Eudoxiu Hurmuzachi” pentru romanii de
pretutindeni vă rugăm să completaţi o cerere şi să o trimiteţi pe
adresa IEH  ( Calea Victoriei, Nr. 118, Sector 1, Bucureşti, România).

În cazul în care consideraţi că dreptul privind accesul la informaţiile
de interes public a fost încălcat, vă puteţi adresa cu o reclamaţie
administrativă, conform legii.

Formularele tip, aşa cum sunt prezentate în Normele metodologice de
aplicare a Legii 544/2001, sunt disponibile mai jos pentru descărcare:
    Cerere solicitare informaţii de interes public
    Reclamaţie administrativă